Naar inhoud

Klantentevredenheidsonderzoek microStart van 2018!

Gepubliceerd op

Naar goede jaarlijkse gewoonte en omdat de mening van onze klanten belangrijk voor ons is, lanceerde microStart tussen mei en juli 2018 een klantentevredenheidsonderzoek.

In samenwerking met een gemotiveerd team van vrijwilligers en lokale medewerkers contacteerden we onze klanten om meer te weten te komen over hun mening omtrent de verschillende diensten, begeleiding en opleidingen die aangeboden worden.

Op basis van de input die we van onze klanten kregen leerden we niet alleen dat 82% tevreden is over de dienstverlening van microStart maar dat er ook vraag is naar kredietbedragen groter dan 15.000€, een online platform om microkredieten raad te plegen of aan te vragen en onthouden we een grote tevredenheid over de aangeleverde gratis coaching en begeleiding. Genoeg input alvast om volgend jaar nog beter te doen!

Heb je zelf vragen over microStart, de diensten die aangeboden of hoe een krediet of coaching aan te vragen. Of heb je zelf verdere input over hoe we onze diensten kunnen verbeteren, aarzel niet contact op te nemen via welcome@microstart.be of loop gewoon even langs in het lokaal kantoor.

 

enquête de satisfaction microStart