Naar inhoud

microStart blijft zijn diensten verbeteren en digitaliseren

13 augustus 2020

Sinds enkele maanden werkt het microStart team aan de verbetering en digitalisering van haar diensten. Enkele weken geleden onthulden we onze nieuwe website met onder andere een chatbot en een nieuwe structuur om de gebruikerservaring te verbeteren.

Vandaag zet microStart een nieuwe stap in de juiste richting voor het verbeteren van het microkredietbeheer en het vergemakkelijken van de toegang tot een microkrediet. Er wordt namelijk vanaf nu gebruik gemaakt van een nieuw lening beheersysteem: Singlify. Bij microStart is het nu mogelijk om te werken op een meer intuïtieve en gecentraliseerde manier voor de dossier-analyse en het beheer van de kredietportefeuille. Bovendien is dit systeem volledig geïntegreerd met onze Salesforce-omgeving. Singlify biedt tevens de mogelijkheid om nieuwe digitale producten en diensten te ontwikkelen in de toekomst.

microStart dankt haar dienstverlener Singlify maar ook de verschillende partners die hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van dit project,  in het bijzonder het team van Accenture Belgium en de leden van het microStart-team, voor hun investering in de ontwikkeling van dit strategische project. Dit project staat namelijk centraal in onze ontwikkelingsambities ten dienste van het micro-ondernemerschap in België.

Tot slot danken wij Adie, aandeelhouder en stichtend lid van microStart, voor haar steun en de beschikbaarheid van ons vorige managementsysteem, Nova, sinds het begin van onze activiteiten.